Inwentaryzacja infrastruktury i usług telekomunikacyjnych 2023 - call center
28-02-2023
Urząd Komunikacji Elektronicznej uruchamia usługę Call Center - informowanie klientów zewnętrznych o infrastrukturze i usługach telekomunikacyjnych UKE (helpdesk PIT).
Usługa umożliwi każdemu zainteresowanemu pozyskać informację w zakresie:
- dostępu do systemu/logowania
- problemów technicznych
- zakresu zbieranych danych
- przygotowania danych
- importu danych
- oświadczenia/zakończenie inwentaryzacji
- portalu mapowego
Usługa dostępna będzie od 3 lipca 2023 r. od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 pod numerem telefonu 297 650 620
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Autor: | Joanna Gutowska |
Publikujący: | Joanna Gutowska |
Publikacja informacji: | 28.02.23 16:03 |
Aktualizacja informacji: | 30.06.23 15:22 |